Звіт про організацію роботи з патріотичного виховання в Малинівській ЗОШ І- ІІІ ст.

Національне виховання – виховання патріота своєї держави, рис громадянина української держави, розвинення духовності. Прищеплення моральної, художньо-естетичної, правової, трудової культури, притаманних нашому народу.

Вирішувати проблему формування істинної національної самосвідомості можливо лише у зв’язку з духовним розумінням Батьківщини. Відповідно до річного плану роботи школи протягом лютого 2017-2018 н.р. була проведена перевірка роботи педагогічного колективу з патріотичного виховання учнів. З метою реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді у національній системі освіти педагогічний колектив школи працював над формуванням національної свідомості учнів, залученням до національних культурних цінностей, розвитком інтересу до історії рідного краю, традицій українського народу, шанування державних символів, Конституції України.

Наші учні щороку беруть активну участь та є переможцями конкурсу «Знавці Біблії».

У школі оформлено куточок державної символіки, де учні мають змогу ознайомитися з державними символами України-Гербом, Прапором, Гімном. Також, проводяться щотижневі організаційні лінійки де учні співають Гімн України  та молитву за Україну. Виховні заходи в школі починаються з Гімном України та закінчуються Молитвою за Україну.

h

Справжній урок виховання національного патріотизму це урок українознавство. Шкільна програма містить народознавчі теми: українські імена та прізвища, національні ігри та розваги, пісні, казки, обереги, видатні історичні постаті та культурні діячі нашої країни. А також, гуртки «Захисник Вітчизни», «Юний Стрілець», «Сокіл (Джура)», введений факультативний курс з актуальних проблем виховання «Християнська етика».

Музей  «Свічка пам’яті» виконує свою провідну роль у виконанні підростаючого покоління,формуючи їх національну свідомість. Робота музею спрямована на ознайомлення учнів з історією села, яка розподілена на 4 напрямки та куточок бойової слави. Для цього стали традиційними екскурсії на тему: «Моя школа – моя гордість», «Ними пишається село», « Воїни світла» (АТО) та ін.

В школі відкритий стенд на якому учні кожного дня мають змогу ознайомитись з темою тижня та темою дня.

У вересні були проведені: Олімпійській тиждень,  бесіда «Що необхідно знати про національну символіку» (1-5 класи),  виховна година у 3 кл. « Ми українці – єдина сімя», круглий стіл Клубу «Закон і ми» на тему «Моя країна моїми очима», до дня памяті жертв фашизму (тематична лінійка), «День партизанської слави» (Лінійка), Акція «Буковині на згадку».

«Міжнародний День Миру». Учні школи приймали участь у акції «Голуб Мира». Ходили по селу і дарували голуб мира з побажаннями.  У школі учні 9-11 класу організували флешмоб.

kj

У жовтні були проведенні: віртуальний похід шляхами бойової слави  для учнів 6-8 класів.

На підтримку української армії напередодні Дня Збройних Сил України учні школи підготували і передали листи, малюнки воїнам які знаходяться в зоні АТО.

j

Позакласний захід «Рідна земля Моя тим козацькою славою щедра…» до дня козацтво.

Виховний захід «Права дитини» (1-4 клас)

oo

Лінійка «Визволення України від фашистських загарбників».

У листопаді були проведені: операція «Ветеран» (допомога ветеранам, прибирання біля пам’ятника погиблих в ВВО).

jmcbn

День української  писемності (свято 1-11 кл.)

er

День пам’яті жертв голодомору (лінійка).

Тиждень ОБЖ

У грудні провели:

Тиждень ЗВ, круглий стіл правового Клубу «Закон і ми» «Констітуция України – закон держави».

Школа повинна допомогти учневі стати особистістю. Для цього вона повинна знайти шляхи свого становлення як національного. Державного закладу,який буде виховувати патріота, громадянина української держави з активною життєвою позицією, люблячого свій народ і батьківщину.

Кожен вчитель предметник має виховувати у своїх учнів любов до народу. До Батьківщини, до рідних місць, до історії свого роду через вивчення різних творів, різних тем, використання на  уроках уривків з різних джерел патріотичного напрямку, малювання та моделювання виробів народного мистецтва. Практикою доведено, що одні предмети мають вплив на цей процес безпосередньо, наприклад, румунська мова, українська мова, читання , природознавство, історія, образотворче мистецтво, музика. Але кожен вчитель повинен знати і розрізняти такі розділи патріотичного виховання: державний, соціальний, родинний.

Питання патріотичного виховання спостерігається і в роботі організації «Невичерпні джерела».  10 листопада відсвяткували день народження організації «Невичерпні джерела» та прийняття першокласників в дитячу організацію.

В планах виховної роботи класоводів та класних керівників заплановані бесіди, заходи, круглі столи на патріотичну тематику. Виховні справи, заходи на патріотичну тематику: «Знай свої права, дитино», «Моя рідна Україна» (кл. керівник А. Г. Перебиковська); «Та земля мила, де мати народила», «Символи моєї держави» (кл. керівник Р. Г. Самоходова); «Ми українці-єдина сімя», «Славетні українці» (кл. керівник Л. В. Бернік); «Як я знаю рідну мову», «Я, родина і Україна» ( кл. керівник Д.І. Динту); «Україна моя вишиванна» ( кл. керівник Л. В. Динту);  «Що означає бути патріотом?» (кл. керівник А. А. Карунту); «Права дитини» (кл. керівник Скицько Л.В.); «Україна-мії рідний дім» ( кл. керівник В.Ф. Середенко); «Знай і поважай закон», «День памяті жертв голодомору» ( кл. керівник П.І. Єдленко).

Школа повинна допомогти учневі стати особистістю. Для цього вона повинна знайти шляхи свого ставлення як національного, державного закладу, який буде виховувати патріота, громадянина української держави з активною життєвою позицією, люблячого свій народ і Батьківщину.

 

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s